Pages

Tuesday, March 1, 2011

Hujan ker x eik???

Allhmdullilah akhirnya,smpai jgk aku kt blik akuyg tersergam indah ni..Indah kerw????Boleh than lah jgk even xbper sgt pon.......Arini mcm 2 kot aku hadapi atau lebih tepat lgi terpksa aku hadapi lah..Dri pagi smpai ke petang...ishhh 3X(versi pendekar bujang lapok).......


Ptang kang igtkn nk main badminton ngn geng 2 kmbra ronggeng-meronggeng...hihiih..SDap jgk nama team aku kasi ni kan..Tpi mgkin xkot...Kos aku kt dalam blik skunk ni dok tgk awan kt kl ni smkin gulap dan trus gulap lah......Mgkin hujan ker atau pon tidak mgkin lgsung akn hujan....Bak kta pepatah,kalau guruh berdentum di langit,Air tempayan di curahkan...Btul ker peribahasa yang aku tulis ni.....Lama dah aku x bermadah kan....Last sekli, aku pon luper biler aku mmbuat ayat-ayat jiwang ni......Nk g gym ker x eik ????Cm nak tpi malas lah plak..Tpi lemak di badan aku ni smkin hari smkin bercambah cm cendawan tumbuh pas hujan lahhhhhhh....


Kalau x pon aku main dmbell jer lah kt dalam blik ni sambil berblog n berfb ngn kawan 2 aku ni skalian kan!!!.....K0rg sumer kena temankan ptg aku lah kalu gini...Aku bukan nyer aperw...Aku just bertemankn kegkawan fb aku aku dan hitz.fm jerw...SDih lah ...s0b 23 X......


P/s:Jom kiter melayan fb bukan bf k...Smbil berdumbell,sit up dan push up smpai sumer otot otot timbul dan meletopppppp...kedeba b000000mmmmmmmmm......

0 comments:

Post a Comment