Pages

Saturday, March 5, 2011

Malam yg pnuh sepi tanpA kerinduan!!!

M+A+L+A+M=Malam...........
kali ini tajuk entri aku malm yg pnuh sepi tnpa kerinduan....Pergh berbahasa jiwang x aku malam ni kawan2.....Aku bru jer nk bljo bermdah berhelah bak kata akak ziana zain ni.....Malam ni sunyi sgt kot...aku kt umh ssowng jerw..Xder ssper pon nk bersama aku...Jadi hnya blog +lappy aku jer yg phm aku...aku blik kmpng sbnyerw...kalau aku kt kolej skunk ni pasti aku dh join kawan2 aku sumer g mkan malam kolej kt dewan sentrum titiwangsa puyerw....

Tapi xperlah....lagi pon bkn selalu pon aku nk blik kmpng lihat fmily aku ni kt kmpng....
Bajet anak yg baik lah katakann...depan fmily pijak semut pon x mti..tpi blkang fmily,al maklumlah .....k0rg pon pham sndri jerlah kan......

Aku nk buat aper jer eik mlam ni???entahlah idea aku pon xder nk buat aper jerw......Aku ingtkan nk study malam ni..Biasalah pointer first sem kan truk....so kna rajin lah skit...0pssss bukan skit tpi kna dan wajib rajin bnyk lah....aku luper lah plak...Tiber2 ader pnykit amnesia lah plak..kihkihikih.....

Pastu tiber2 aku rsa malas plk nk bljo lah plak....cakap mcm hanjeng lah pulak aku ni kan kawan2!!!ekekekekek.....
Cmner nk bljo bru jer pas mkan jer tdi...k0rg mkan x lagi???Aku bru jer pas mkan nasi goreng thai beli kt kedai mkan berdekatan ngn umh aku lah...b0leh tahan sdap jgk lah wei...Biasalah tngan perempuan thai yg masak kot....huhuhuhuhu...Perempuan tukang masak tu cntik k0t...Tergodalah plak iman aku kt dier...Astaghfirrullah hal azim..........Kena byk2 beristighfar lah aku nmpaknyerw......(m00d jadi Pak imam lah pulakk):):)....

Kalau tidak study aku nk buat aper jerw......Aku dok pkir bnyk mnder sbnarnyer skunk ni..Pkir msalah wet lah,fmily matter lagi,bljo lagi....smpai msalah aku sndri pon xderlh...Aper lah nk jadi ngn aku pon aku empunyer bdan pon x thu kot....Cmner ni???Macam ni ker kalau aku nk berjaya tapi aku sndri pon x dpt analisis masalah aku sndri dan yg mana satu ptut aku selesaikan terlbih dahulu...Buat penat jer ckgu aku yg mngajar aku ttg bagaimana nak mngatasi masalah kiter sndri berdasarkan prioriti nyerw............Mintak maaf prof Dr. F......

Bnyk sebenarnyer aku nk berkngsi ngn korg sumerw..Tpi aku kena gerak dlu lah..Kalau aku free malam kang ,aku berblog ngn korg lagi hokey!!!!

P/s:Aku akn merasa sepi selagi aku belum berjumper ngn perkara yang aku syangi selama nii......

0 comments:

Post a Comment