Pages

Wednesday, March 2, 2011

Se0rang yang Lemah lagi bertambah hinA!!!!

Assalamualaikum,dan salam sejahtera...Morning to all my frends here....Wassup u olssssss???Ngah wat aper sumer tu ?Dah bgun s0lat sub0h ker bl0m?Kalau bl0m better korg g ambik wudu' dan trus s0lat sub0h k...Kalau x nnty berdosa tau!!!!

Aku hnya insan yg lemah,hanya mmpu berserah....Ini lirik lagu saper eik ???aku pon dah lupa lah...ada artis 70 -an kot klau x silap aku lah.....

Korg pasti terkejutkan aper yg ada di sebalik aper entri aku awal2 pagi gini??Bnyk mnder aku nk ckap pasal entri ni..Tpi korg kna tggu lah okey.....Perlahan-lahan korg sumer "scroll d0wn"mouse lappy or netbook korg...hihihiihihih


Aku awal-awal pagi aku dah muler baca blog kawan aku ni.Tajuk dier telah pergi selamanya...Aper korg paham maksud nyer itu?Sudah semestinya telah meninggal kan dunia untuk selamanya....Al-fatihah terlebih dulu buat si dier yang aku terasa menyayat hati ku.Menyebabkan aku menitis kan air mata dan hatiku di awal suboh ni.....

Biler memikirkan dari hari ke hari,mnggu ke mnggu,bulan ke bulan dan tahun demi thun...Aku rsa mskipun usia smkin mngkat adakah amalan kebaikan aku meningkat sebagaimana um0r aku meningkat?????Persoalan yang aku pasti sumer ada jawapan yg tersendiri...Pasti korg akn cakap jawapan artis bukan!!!No k0men......ishhhhhhhh2 X korg ni..Adakah itu jawapan  kiter sumer nak jawab waktu akhirat nnty?Mmpukah dan terdayakah kiter nk mnjawab sedemikian??

Aku merasakan dekat muka bumi Allah S.W.T.....Aku merupakan hamba Allah yg paling hina lagi bertambah lemah...Aku merasakan tnpa Allah sudah pastinya aku tidak mmpu hidup dan bernafas lagi pada pagi yg sungguh indah ni...(Bermadah lah pulak aku ni)...Aku sudah berkali berazam aka beriktikad untuk mnghjrahkan diri ku ke arah yg lebih baik dan agar kelihatan mulia di mata Allah..Tpi mana perginya semangat itu semua......Mana,mana,mana????????????

Mulai hari rabu yg bgitu indah ini bersamaan 7.18 minit pagi bertarikhkan 2/3/2011..Aku berikitikad untuk menghijrahkan diri ku agar lebih baik lagi dan diredhai oleh Allah....Amin....Allah hu akbar!!!!!


P/s:Ayuh marilah kiter bertaubat sblum kiter sumer terlambat,..Pintu taubat senantiasa terbuka luas kepada kiter..Kita hnya perlu ketuk dan masuk ke dalamnya untuk berubah........Fikir-fikirkan dan selamat bertaubat......

0 comments:

Post a Comment