Pages

Monday, February 28, 2011

Kaki 0uh kaki!!!!!!!

Assalamuaalaikum,dan salam sejahtera saya ucapkan kepada anda sumerw......(p0yos giler ayat cam teks ucpan jerw)...Pagi aku hari ni just smple jerw.....aku bgun s0lat sub0h dan trus buka fb dan bku diari aku yg tersyng ni...muAhhhhhhhhhh......Bngun saja dari mmpi aka tidur aku yg nyenyak...Aku dapt rasakan ada satu part di bdan aku yg terasa sakit sangt lah...Korg agak2 apa eik!!!!!!!


SudAh semestinya lah tajuk entri aku kali ni iaitu KAKI aku lah.......kaki kanan aku rasa sakit sngt dan tidak mmpu berjalan dgn elok pon.......Sakit seh.......Nk pijk permukaan bumi ALLAH  yg rata ni pon pyh jgk kot...Aku terpksa berjengket-jengket waktu aku berjalan..Kenapa kaki aku jadi cm ni?K0rg pasti curious nak tahu kenapa kan???Ayuh kiter ikuti kisah aku slanjutnya.......


Al kisahnya sbegini rupalah...Semalam aka yesterday bersamaan hari ahad...Aku just lah jalan -jalan nk jmpa kawan aku yg sorg ni...Bdak girl k..nama dier si timah dari utara...Aku ngn dier nk smbg pasal persembahan tok kiter org puyer dinner fakulti 14/2/2011 ni...Aku pon turun lah tgga g jmpa dierw.....Puyer pnjng berjela lah kiter org berdua dok bncang kalah menteri-menteri besar lagi bersidang kt putrajaya...Mcam2 masalah kiter org berdua hadapi sebenarnya.....hisyyyyy....Naik menyampah u ollllllllssssssssss..(m00d jadi mak hayam sebentar)....

Xlarat nk brainstorm dah lah kiter org berdua ni..tpi still msalah yg sama kiter org dok perbincangkan...eikkkkkkk...Betul kerw bahasa malaya aku ni???Hmmmmmmm lantak lah kt k0..Itu ini kiter org persoalkan dan itu ini jgklah s0lusi kiter org berdua crikan...Kalau korg kt tmpat kiter org berdua especially yg hadapi bersama kiter org berdua..Aper k0rg sumer rsa???Malas aku nk pkir dah pasal ni sumerw..



Sekarang aku nk crite apa sebenarnya berlaku pda kakiku aka my leg..opsssss luper nk spesifik plak..kaki kanan aku..ekekeke.....Aku main badminton kt court berdekatan ngn bl0k b kot kalau xsilap aku lah.....Apa tujuan kiter org bermain dekat ngn blok prempuan..ehemmmm....korg pandai sdiri korg tafsirkan lah okey!!!!But jgn salh tafsir kiter org plak k.....Aku,rush,abu,jani dan lan....kami berempat jer kawan yg sntiasa brsama.....Opsssss salah lah berlima upernyerw..Paler otak ngh masuk air ni..That's y ting t0ng sbntar tu...


Kiter org ada tukang bersorak aka cheer leader kiter snntiasa bersama di mana jua kami berada...Iaitu adik wan atau nama sebnarnya anak said0n......WAktu aku tgh sronok dok melayan main badminton ni...Tiber-tiber sewaktu aku nk melakukan smatch..Aku melyangkan dri ku ke awan yg biru di samping aku tidak perasan pon siapa berada di hadapan aku sbnrnya..Wktu tu aku trus mmbalas tujahan bulu tngkis dari abu lalu kaki ku berbnyi.."Crapp".......Aku pon rsa tidak mngapa lah itu bru jer skit..Ruperyer kesan aku berterbangan bru aku dapat rasa sakit peritnya pagi ini..Bgitu lah al-kisahnya....


P/s:Selepas ini kalau nk bermain apa-apa sukan sekali p0n,jgnlah k0rg x pakai brg keselamatan untuk mnyelamatkan dri anda semua.......

0 comments:

Post a Comment