Pages

Wednesday, March 9, 2011

Kisah dalam kelas yang keletihan pada semalam puyer kelas.

Assalamualaikum dan selamat pagi semua...Apa khabar?Tengah buat apa semua tu?jangan kata kat aku yang korang semua masih dalam selimut dan semakin tarik lagi selimut ke atas menyelubungi diri korang semua.....Bangun!!!!!!!!!!!!Tak mau dah tidor2 lagi....Kalau aku kt rumah lah cm ni.pasti Arwah bonda aku akn mengamuk dan akan cakap korang semua memang layak lah rezeki tak masuk rumah dan muka x berseri kerna malas nak bangun pagi...Nak jadi apalah kan???kihkihkihkih...Aku kasi thumbs up kt sesaper yang dah bangun pagi sekarang ni.......

Sambung dari cerita semalam lah aku dengan korang semua....Puyer letih lah kelas kelmarin aka semalam lah..Aku pon x tahu apa bezanya antara kelamrin dan semalam?????Biasalah nama ja orang melayu...Tapi yang itu pon x dapat aku nak bezakan....huhuhuhuhu.....Mcam 2 lah aku tertidor dalam kelas..Ada gaya bebas,kuak lentang,kuak terlentang pon ada jugak lah katakan...Nasib baik lah pensyarah tidak tegur aku tertidor dalam kelas apa semua itu..Kalau tak memang malu lah aku dalam kelas atau pon hilang machooooo.....Aku just tak tidor 4 kelas dari 10 kelas...yang lagi 6 kelas tu aku tertidor kot..Tapi korang semua jangan lah ingat  aku tidor dari awal kelas sehingga abis kelas lah okay!!..

Camner leh pulas x tertidor...Dah lah aku ni tertidor dalam kelas apa semua tu..Tapi aku x mcm kawan2 aku yang ada jugak yang pernah tertidor dalam kelas sampai air liur b**i kuar lah...iyekkkkkkk!!!!!Koran semua jangan nak beriyekkk itu ini okay...Sebab aku pon yakin korang pon pernah tidor sampai air tu pon keluar kan.......Sebelum hari semalam iaitu hari isnin..Aku baru jer balik dari penang ke kl lah kawan-kawan semua..Tht's y lah aku ni letih yang teramat kot......Tapi tugas sebagai student ni tersemat di kalbu..Jadi aku mesti g kelas jugak lah dari duduk kt bilik dan sambung mengeruh kan diri..Kr000hh23 X...zZzZzzZZzzz!!!!......

P/s:Lepas ini kalau aku nk tertidor dalam kelas aku mesti bawakan sekali bantal kecik dan jugamy beloved teddy bear....Ada ker teddy bear.Cm budak girl jerw aku ni..Hisyy......Xderlah aku mana ada teddy bear aper semua tu...Nanti x macho lah kan!!!

1 comments:

Muhammad Aizuddin said...

lain kali tido awal

Post a Comment