Pages

Friday, March 11, 2011

Baru lepas ber report...

Camat petang kepada kawan2 am yg xpernah segan silu follow my blog...Timer kasih bebanyak lah kt korang semua kos selalu mengikuti aku di mana sahaja aku berada...kihkihih.....

Baru ber report jer aku ni....kalau korang rasa aper aku cuba nak kasi tahu korang semua.....Inilah ceritanya sebenaryna.....
Aku baru sahaja menyiapkan lab report subjek aku ambik dis sem iaitu subjk PPM..
Korang thu x aper itu PPM....PPM itu adalah subjek Prinsip Penyediaan Makanan....Subjek ni lebih kurang tentang pemakanan lah kawan 2 oiyt......Best lorh subjek ni...kos kerja aku n my corse mate kerja memasak dan merasa jer apa yang kita semua..Memang best n xpernah rsa bosan pon  subjek ni..Tapi malas bila nak kena siapkan lab report nyer...kiohkihih...kalau praktikal nyerw..aku memang suka..Biler nak kena buat lab ni...Al maklum-lah...Memang urat balokkkkk itu mmg mula naik lah.....hish2 X......

Tapi akhirnya aku berjaya jugak siapkan lah...Boleh jah.kalau aku terus buat jer dari aku dok berleter and malas nak buat..Biler mula mengomel itu ini sampai bila nak siapkan..Betul x kawan2 semua????
Pas ni nak siap kan lagi lab report microb,biokimia dan physio..Pastu...,yahuuuuuuuu...aku nak kna get ready tok my final this coming april lah...Ada bapa hari aja lagi ni??


Bush!!!!!(Tumbuk muka sendri)Agar aku x bermmpi dan malas nak study lagi........Lebam muka aku ni kena  makan tumbuk sendri...Cayer ker aku tumbuk muka sendiri!!!Xder lah kawan2...giler ker aperw???hihihih.........

Oklah aku nk shre bnyk mnda lagi ngn korg sumerw,tapi tggu jerlah..M00d tengah nak kasi suspen kt kawan2 semua....l0ve u0llsssssssss..Muahhhhhhh 99 X...

P/s:Tggu esok pulak nk g jmper somone yang aku tggu hampr 1 week nak berjumpa...X sabar ni..wahai org yang aku nak jumpa dan awak p0n nak jmpa saya...Tggu jerlah...wahai si S......kihkih...opsssss.Saper si S ni eik?????

0 comments:

Post a Comment