Pages

Tuesday, March 8, 2011

Hari keletihan dan kengantukan!!!

Ahha....sebelom masuk waktu mghrib dan kawasan2 sewaktu dgnnyerw...Better aku update kan dlu blog aku pada hari ini......Ader masa lagi ni nk update blog sbelum ke surau menunaikan aper yg ptut ditunaikan lah katakan...ekekekek....
Hari keletihan dan kengantukan!!!Ader ker kngantukan ni...hentam jerlah labu oit.....lama dah x belajar bahasa ibunda kita iaitu bahasa melayu.......yuhooooooooo......

Keletihan dan amat mengantuk giler lah aku katakan hari ni....Mcm2 lah berlaku kat aku...Sbl0m aku lupa aku dah janji ngn korg semua kan yang aku kan cerita aper berlaku kt haku waktu aku balik dri penang ke kuala lumpur aka kl........

Entah lah aper puyer punca aku letih hari ni pon aku x thu lah...nak kater x makan,makan dah..terlebih makan..x jugak lah aku rasa....K0s hari ini aku berjaya tidak menyentuh nasi even sebijik nasi pon x aku jamah....Nak diet lah katakan....Aku tgh on diet ni lah wei...Tpi kawan2 aku rmai kater yang aku dah kurus dah pon....So dorg gi tahu x pyah lah am nk diet aper semua itu..Wat sakit badan jerw...Aku g tahu lah dorg..Aku ok jer..Naper korang semua pulak rsa sakit bdan???atau Korang semua sakit hati tengok aku semakin kurus n fit lagi dari bf2 korang semua......Al maklum lah sekarang ni kan musim lelaki dok nak mengawan...ish23 x...salah lah bukan mengawan tetapi mengawek.....kihkihkih.....

Aku letih sungguh kot hari ini.terkejar sana sini aku dibuatnya....Camner lah tak terkejar...lpas kuliah satu dewan kuliah ni.Kena berlari ke dewan kuliah lain plak...Hish...bgus nyer kalau ader robot yg boleh bawak aku ke sana ke mari......Tapi xperlah ..nama pon kan belajor...Jadi memang lah kena susah dulu..Insyallah nnti bakal senang kemudian..Amin...Korang semua...Aku nk kna out dlu lah..sudah berbunyi azan maghrib di surau tu..Jadi tunggu aper lagi kome sekalian..Ayuh!!!!!

P/s:Xperlah nanti aku akan sambung lagi psal keletihan dan kengantukan aku hari ini.....Cia0~~~~~~~~~~~~

0 comments:

Post a Comment