Pages

Saturday, March 5, 2011

Siapa aku sebenarnya!!!!

Siapa aku sebenarnya??????Ini mnjadi satu persoalan yg teramat aku fkirkan dari dlu lagi.......
Siapa aku sbenrnya dan dari mana aku asal??Itu sntiasa mnjadi persoalan dalm hidupku dari dlu lgi......Apa yg berlaku sbenarnya pada diri aku ni??Kadang kala aku sndiri aku pon tidak mngenali diri aku sndiri....

Ader org ckap aku ni org yg mmg baik lah,ader plak kater aku ni jnis org yg cpt sentap.....Yg pling aku terkejut aku ni adalah org yg sntiasa yg x berpuas hti ngn dri aku sndri...Aper sbnyer dri aku di jadikan oleh Yang Maha Kuasa?Aku merasakan aku ni mcm maner dan knapa aku xpernah lgsung ykin dan percaya sama dri aku sndri.....

Btul kawan aku kater sumer sblom ni.,.....Am knapa ko xpernah rser ko pling Hebat.....Ko kena kata k0 Hebat brulah terpancar kehebatan ko tu..Tapi aku ;ngsung x pernah rsa aku ni hebat lngsung..Bahkan aku ni igt aku ni selalu jer org yg terakhir dan pling lemah.....Ader sesaper x boleh bntu aku?????

P/s:Hebat itu adalah perkataan yg aku nak sllu dgr tpi aku selalu mnjauhkan diri ku dari perkataan keramat tersebut....

0 comments:

Post a Comment