Pages

Monday, March 21, 2011

Cm tu lah ko ni kan....sob 23 X..:(:(

Salam tghari pada kawan2 aku semua...K0rg dah lunch ker blom ni ????Erghhhhh...Alhamdullilah sdah kenyang suda akuni..o0pppppsss..so s0rry aku tersendawa depan korg sumerw....hihihi....Bukannya aper aku just nk kasi thu kt korang semua yang aku bru jer menjamah my lunch kot..Alhmdullilah memang nikmat yang tidak terkata n berkata-kata pulak aku ni kan...kihkihikih...:)


Pagi2 lagi my m00d dah ruin kot..Bru jer berangan nak mmperbaiki m00d yg semalam yg entah apa tah...Nk kater 0verfl0w x jgak lah.....Sorry to allyg baca dis entry blow 18 kna ttup mata smbil jari jarang2 kan....huhuhuhuh........Hummmm..aperlah nasib si labu labi kan...itu boleh lah jugak wat filem n dapat smbutan kalau aku puyer crita ni dapat ker x smbutan hngt ni........kihkihikih......

Sejak 2  menjak ni mcam2 berlaku kt haku n my family..Aku pon x thu lah sama ada Alllah nak mnduga kiter org skluarga atau aper..Aku anggap jer ni semua adalah Rencah ratus kehidupan..Aku yakin 1 day pasti ada hikmah disebalik sgalnya.....Waktu kita senang orang sntiasa myanjung kita semua.Tapi bila kita susah..Orang pndang pon x bahkan Orang melarikan dri dari kita..Itu mmg sudah menjdi lumrah alam semesta..Bila kaya n nmpk harta benda menyanjung bagai kan tnggi langit bahkan smpai planet plut000000..Tapi bila kita susah pndg hina dan jijik mendalam ke kawasan paling dalam bumi....

Insyallah aku dan keluarga aku sudah letih menitiskan air mata..Tatkala ayah dan bonda meninggalkan kami sekeluarga bukan bnda yg mudah untuk aku dan adik beradik aku tmpuh...Bila kami sekeluarga punya wang kami diajak ke sana ke mari..Nk pinjam itu ini kami bantu..Tapi bila sekali sahaja kami jatuh..Tiada tangan yg mnghulur kan bantuan bahkan kami dihinjak2 smpai kami terbenam mnguburi diri kami sndri...

Tapiiiiiiiiii......Dengan semangat yang kental kali ini,aku xkan akan mngalah lngsung dan aku akn berjuang mati-matian untuk kluarga aku dan itu mmg janji aku pada mereka..Tiada lagi kisah atau epilog air mata tapi air mata tersebut aku tukarkan dengan semangat yang mmbakar bahkan aku akn buktikan pada semua yang aku pon boleh berjaya.......


P/s:Kita boleh menangis tatkala perlu,Tapi ambil semula air mata kita yang bernilai tu tukarkan dengan Semangat segunung V0lcan0 yang sentiasa meletus sntiasa......

3 comments:

ain azmi said...

jangan sedih am :)

fArMi HisYaM ArM said...

i do hope so...but there's nobody noes wht i feel ain..thnx lah 4 d wish

Unknown said...

Dalam dunia ini, inilah yg dinamakan ujian Allah buat hambanya..bersabar la am..=). Doakan mereka yg telah pergi meninggalakan kita, ingat, doa anak2 la penyambung untuk ibu bapa...

Post a Comment