Pages

Thursday, March 17, 2011

S+O+Y+A=Buat lelaki mnjadi lebih feminin....

Camat petang semua.....hw r u??Tetiber speaking london pulak am petang ni kan.......Baru jer aku blik dri kelas ptg ni ..seharian aku ader klas...dari pagi smpai ke petang aku terpaksa mgharungi kelas aper semua tu...ish23 X..cubaan...(versi pendekar bujang lapok dah!!).......

Aper sbnarnyer aku nk kgsi ngn kegkawan semua ader satu story ni.....K0rg ader perasaan curious nak tahu x..Kalau nak tahu dgn lebih lanjut...Marilah kiter bersama ngn coretan aka coleteh aku pada petang ni okay!!!!!
Ayuh sama-sama kiter scroll down mouse kiter sumer...kihkihihkih.....


Pada zaman dahulu kala,ada seorang budak perempuan ni suka pada satu mnder..Aper sebenarnya dia suka eik???Korg semua agak2 aper yerw???Mcm2 korg akan meneka neki kan..aku pon
tgh dok pkir apa yang korg tgh pkir..kihkihihihkih.....Oklah xperlu nak kusutkan otak atau paler hotak korg nk pkir psal teka -teki ini.rite!!!....Semua jawpan korg aku akan terima sbg jawapan yang btul lah,.......Aku nmpk korg sumer tengah tergaru kepala korg smbil tanya dri korg masing-masing..Aper ker jadah nya budak ni tlis petang-petang ni kan???Merepek aper lah jgk mamat poyos ni kan..kihkihihkih.....

Okay senang criter budak perempuan ni suke pada anak ptung yang kiter dok tgh kt tb tu...(m00d cm mak cik joyah jer aku ni)....Pernah tgk d0ll barbie x?00ppssss...bukan d0ll vavi okay...Barbie...ikut mulut aku ni..mncungkan dan say BARBIE!!!!!...Ah ha pndai pon korg sumerw........

Dat girl suka sgt pada anak patung barbie...dier belai anak patung ni mcm dier rasa waktu dia dibelai waktu kecik dlu..S0 sweettttt.....I like it..ahahahahahah...Dia kasi makan itu ,minum ini.....main itu dan main ini jgk..Bukan main 2 ..ekekekekeke........

Al kisah nya,pada 1 day ader lah seorang kawan dia nama si Ahmad yang di kmpung nya di gelar mamat soy bean...Kenapa eik dier dgelar sdemikian???Ada kah dia suka makan atau minum kacang soya atau bapak n mak dia jual produk kacang soya?jeng jeng jeng......Jawapanya kedua-duanya skali.......
Si Ahmad ni pergi lah umh si dak girl ni lah katakan...Dia bawak 1 bottle air berisikan air kcang soya bukan kacang tanah cap jari baik puyer!!!Tapi kacang soya.............Apa cerita berikutnya??Korang agak2 aper yer???


Tiba-tiba si ahmad ni menjatuh kan air soya tersebut ke atas doll barbie tu lalu barbie tu pon berbau lah soya...Yang itu tidak berapa hebat lgi..Yang paling hebat di mana si minah giler d0ll ni..Mengamuk tahap gila gaban siap menangis teresak-esak dan nak d0ll yang baru....Aper cer sbenarnya ni?????Kita ikuti dialog ni semua:

M:"Wei ahmad memang s**t lah ko ni...Dah lah lembut pastu ko ni Cm N*a* jer lagi kan..
A:"A......aku.....aku mintak maaf lah minah.....M00d dalam keadaan amat takut dan suara lembut tu semakin khlgan dan mnjadi keadaan snyi sepi..."
M:"Apa maaf2 argh...ko tu dah lah lembik smpai air ko pegang pon x leh kerw...Cm bapok di tepi jalan jer ko ni kan....Itu lah psal minum banyak sgt air soya tu...Dah jadi semakin prempuan ajo ko ni kan....Soya itu minuman tuk dak girl2 cm aku ni ja...bukan cam ko..tu lah akibatnya ko minum tiap2 hari soya..Bdan ko p0n lembut cm tofu fa tu..kihkihihih...Gelak dengan penuh siniis kan!!!"
A:"Tapi aku suka lah wei...soyalah mmbuat kan kulit aku putih melepak pastu kulit aku mnjadi lembut..Bukan mcm ko kulit k0 tu dah lah xputih pastu lsar plak tu..X berscrub ka??"


Itu lah pasal disebalik cerita S+0+Y+A yg ada kata ia akan mnyebabkan lelaki mnjdi atau di transfomasi mnjadi golongan mak 2,Akak2 dan ehemmmmmm.....Aku da smbungn t0k story ni....


P/s:Jgn salah anggap dan salah kan kacang soya yang x bersalah pda hakikat nya.....ala ala muchukkkkkkkkkkkk...Keshian nya kcang s0ya kan.....Jgn smpai team kacang di tv 1 tu mngamuk...nty korg psti x dpt tgk dorg berlakon dah kan.........

0 comments:

Post a Comment