Pages

Friday, March 11, 2011

Kelas Microbiology

Sorry kawan 2 semua..lamer plak syam arm aka am x update blog.......Arm memang sibuk giler lah ngn banyak benda nak kena settle this week....hihihihi.....Kawan 2 semua sihat kerw?cmner hidup korg semua?Rindu jugak am kt korang semua...tertanya khabar rakan2 kt sini......


Pagi2 cam ni aku nk share lah ngn korang satu benda skit...Cam korg tengok tajuk entrti aku lah hari ni.......Kelas microbiology.....Aper kaitan sebenarnya aku ceritakn kt korg ni???Banyak benda aku nk ceritakan kt korg pasal kelas aku dok suka ni......Korang nak tahu naper aku suka kelas ni?Banyk sebab lah aku suka kelas ni.......ikutilah cerita ni......

First thing,aku suka kelas microb ni kos pensyarah nya......Pensyaraha nya mmg happy giler tahap gaban lah aku ckap kt korg semua....Dier mmg bgus lah bagi aku...Memang mesra ngn student...Waktu kelas dier mmg aku xpernah rsa nk mengantuk lngsung kot kos lawak dier sentiasa ada dalam setiap perktaan dia cakap..huarghhhhh.....Suka nya aku kalau semua pensyarah cm dia ni....Byk cerita yang selalu pensyarah ni share ngan kite orang semua anak2 pelajar nya.....Memang best lahhhhhhhh......Even dia ni pensyarah lelaki...Dia ni mmg seorang yg lemah lembut,dan ckup pandai buat lawak lah..Thumbs up aku kasi kt pensyarah aku seorang ni!!!

Aku suka ja kelas microb ni tapi korang nak thu ,aku tidak suka ngn lab microb..kos kna tengok bacteria apa semua tu...aku mmg x suka lgsung semua benda ni...aper lah sngt nk kena buat bnda ni..kihkihihkhi..nasib baik lah ader org yg cantik kt dalam lab microb ni...aku selalu jugak minah ni........kihkhiih...menggatal pulak aku ni kan!!!!

P/s:Aku nak rehatkan bdan aku hujung minggu ni agar lebih kuat lagi pada minggu depan kos ader dinner jabatan aku..Yah000000000.........

0 comments:

Post a Comment