Pages

Tuesday, March 1, 2011

em0,t0uching atau luahan pendapat!!!!!!

Em0,t0uching atau  luahan pendapa!!!!Ini adalh entri yang aku rasa paling sesuai untuk tema aku hari ni......
Apa itu erm0?apa pulak kata t0uching?Dan apa pula luahan pendapat bercoretan criter nyer???
Marilah kiter sumer mendalami dan mndkati ttg perkataan di atas ni..Adkah mereka sumer serupa tapi x semacam atau pon semacam tapi x seiras????

Em0 itu adalah acronym atau pon singkatan daripda perkataan emosional...Emosional ni ada kaitan dengan emosi lah kalau bgi aku.....Tpi aku pelik jgk biler org ni beremosi lebih terutama glongan lelaki..Pelik ker atau berdosa ker kalau lelaki ni beremosi???Apa pendapat korg sumer???Aku pernah dgr statement dari kengkawan aku ni..Dan kalau nak aku klsifikasikan dorg puyer pmikiran itu ..aku pon x thu nk ghoyak gan0 lagi lah....Ader kawan2 aku ni lah berpendapat kalau lelaki ni em0,lelaki itu adalah lelaki mat lembut!!!!Betul kerw pendapat d0rg tu....Kalu jnis aku ni timer jer pndapat org lain kan!!Xkan lah aku nk mrah plak dorg ckp gitu...Itu pendapat dorg sumerw..Tpi  bagi pendapat aku pulak..Emo ker x emo mnder tu adalah subjektif bukan!!!Bukan ker mnusia ni ada cara pembawakan diri mereka tersendri..Jadi aku bior jerlah kawan2 aku tu ngn pendapat d0rg dan aku sudah smestinya dgn pendapat aku...

Touching atau lebih dikenali sebagai tersentap lah....Aper itu touching?kalau berdasarkan aper aku tgk dalam kamus kt atas meja aku ni..Mksudnyer ia dalah tersentuh lah.....Tersentuh...Byk mnder yg boleh kiter kaitkan dgn tersentuh ni.......Aku tersentuh ko,k0 tersentuh aku.....Tapi tersentuh kali ni aku bermain dgn perasaan,jiwa dan raga...Biler terasa resah bagai ada yang berubah(lirik lagu hye 2 bye2 by ezzlyn)..Aku tulis lirik lagu ni kos klu korg perasanlah kan...Biler kiter menegur org ttg smthng,klau org tu berubah wajah mksdnyer,dier trasa dan dia touching kerw??/

Luahan pndapat.!!!!Itu adalah apewr yg aku suker ttg sttement atau perkataan ini..Luahan pendapat sdah semestinyer pendapat kiter atau idea yg kiter sumbgkan dalam sesuatu perkara...Aku rser aku pon x thu aku ni tergol0ng dalm g0longan man0 1 kan??

P/s:Sesiapa sahaja org tu jgn kiter trus judge tnpa ambil thu ttg perkra sebenarnya.Kiter ni mgkin terlalu bnyk mnilai org lain smpai diri sndri terabai dan terbabas dalam muhasabah diri kiter sndriii....

0 comments:

Post a Comment