Pages

Friday, March 4, 2011

Bagi Ceramah kt adik-adik junior sekolah aku.......

Selamat petang,perghhhh indah sungguh petang aku hari ini...Aku bru jer bgun dri tidor yg dok nyenyak tadi......Skrng dok melayan lagu kt lappy smbil dok dgr meson kebokta berbnyi kt sebelah rumh aku ni eik...Mesin kebokta ni kt kmpng blah utara jer panggil cmtu..Kalau kt tmpt lain aku x thu lah aper dorg pggil msin tu..mgkin mesin mmbajak kot...Ckup kmpung kot umh aku ni..Btul-btul mengamankan,dan mendamaikan..Aku suker cmni puyer situasi lah....Kos kalau aku dok kt kl lah..Aku dok asyik dgr bnyi enjin motor and kereta jerw lah...Xder langsung rsa kedamaian kt saner....Tpi aku suker jgk tggl kt kl..Mcm-mcm ada...hihiihihi.....

Pagi tadi,aku just tiber2 rsa nk melawat skulah menengah aku n jmper lah jgk ngn bberapa ckgu aku dlu..Puyer awal lah aku bngun bersemngat nk berjmper ngn guruku sumerw...Ruper-rupernyer rmai dah kot ckgu2 aku yg dh pindah &bersara...Yg pindah tu sumer ckgu-ckgu yang best lah.....Dorg sumer pasti akan aku ingt dalm dri aku selmanya.......

Nasib baik,ader ckgu aku aka Puan Hanim ni yg dah lamer dah k0t jadi kaunselor kt skolah aku since cousin aku dlu tuhhhhh...Bnyk sgguh jasa dan bakti dier curahkan kepada kiter org sumerw...Alhmdullilah pasti aku x dpt luperkan gelagatnya....Macam2 gelaran org panggil ckgu hanim ni..Tpi bgi aku suker pggil dier dgn pggilan cikgu hanim yg berjiwa ibu dan teramat sayang pada student nyerw...itu yg aku suker satu perkra ttg ckgu hanim ni....Ok skunk ni aku crite naper aku pergi skulah aku ni.....

Tujuan aku just nk jmperw smula guru-guru aku ni...tetapi tiber2 aku kena jadi motivator dok adik2 junior ku pulak ....xperlah perkongsian itu satu bnder yg baik bukan!!!!hihihihi....Thnxlah to u ckgu hanim kos tadi mnjmput anak murid ckgu sorg ni untuk beri sdikit nasihat dan peerkongsian ilmu ngn dorg sumerw.....

Igt plak wktu aku kt zamn skulah dlu kan..Mngimbas smula wktu aku di sekolah dulu,teringat waktu ponteng klas,xsiapkn kerja rumah dan mcm2 lagi lah aku ni...Tpi wktu blajo lah adalah perkara pling aku akn igt smpai biler 2...oklah .i got to go first..nnty aku akn crita lagi kt korng sumer okay!!!

P/s:Adik-adik junior sumerw.....Abg farmi ucapkan smoga korg berjaya dalam bidang yang korg nak okay....D0a abg frmi sntiasa bersama adik2 sumer...This love is just 4 u olsssssssss!!!<3

1 comments:

Muhammad Aizuddin said...

WOW

Post a Comment