Pages

Wednesday, March 2, 2011

Kepenatan di petang hari....

Assalamuaalaikum,dan selamat bermghrib...aihh ader ker selamat bermaghrib ni...paper jer lah.....

Penatnyerrrrrrr.........Aku bru jer pas main badminton ngn my kawan2 lah....Thnx abu,jani dan nazlan aka uncle lan...Korg mmg kawan aku lah wei.....Aku letih giler kot main badminton hari ni...pakat main jer tnpa ader sbrg warm up pon.....Cmner lah x letih kan kawan2?Xperlah letih kjap jer pon.....Malam ni aku ok lah tu.....

Aku letih tapi dalam hati aku masih marah lagilah ngn dri aku sndri...cmner x mrh aku rsa aku cm gmuk jer lagi...Kegendutan even x byk kt perut tpi aku masih mrhkan lemak aku...0pssssss....Bukan salah lemak tpi salah dri aku sndri yang tidak berapa rjin nk workout pon..I need my training n my gym back....N000000....My spirit lah haiyoooo......

I must be able to overc0me my problems in doing nothng for my exercise....Shit n F*****g D**N my fat....Aku perlukan lagi byk latihn sit up,push up and wrkout selalu agar lbh fit dan tough mcm kawan aku si aie darkbatman aka mamat aie ni...kikiki....Bro aie jgn marah eik............Aku just nk jadi cm ko yg sntiasa fit jerw...

G0t t0 go now n perf0rm my prayes...Papai n Wasalammmmmmmmm....

P/s:D0n't ever being give up in everything i do Especially in my study,exercise n doing my business job...........

0 comments:

Post a Comment