Pages

Wednesday, March 16, 2011

LamA x Aku bisu???

Assalamualaikum,dan camat malam pada teman2 aku semua......Lama X aku jadi bisu???Bisu ker aku mghlangkan dri sbnarnya....Aku mghlangkan dri sketika untuk pulih kan aper yg ptut lah....hihihi..
k0rang sumer pasti ter tnya apa yang berlaku kt aku kan...mcm2 lah telah berlaku kat selama aku x tlis blog aku ni aka my only frend tht i only have lah katakan.....

Mcm2 sbenarnya yang telah terjadi tnpa di duga..Ader baik dan buruk segala memori dlu,kini dan selamanya.......Aku lupa nk bertanyakan kabar hang pa semua??cmana ja hidup korng sumer skunk ni?adakah lbh baik atau lgi truk sbnyar.......Aku pon x thu nk ckap apa sbenarnya berlaku kt aku dalam 1 mggu ni...mcam
2 rintangan lah aku kena hadapi tapi alhmdullilah aku mmpu mnghadapinya.....

0klah aku nk berhenti dlu coretan aku ni..Bnyk kerja lagi nak kena settle kalau x nnty lgi bertmbah lah kerja aku nti...Lgipon aku kurang m00d ni nk bermadah aper sumer!!!!

P/s:Aku harap kawan-kawan aku semua mndoakn agar am lebih tabah mghadapi dugaan dan cabaran yg pnuh berduri ni...0kay..sayung kamu semua...Muahhhhhhh 23 x !!!!!< #

0 comments:

Post a Comment