Pages

Wednesday, March 2, 2011

Kelas dah habis pon!!! yeeeAaaY.......

Pergh akhirnya kelas aku habis jgk tok hri ini.....kehekehkeh......Nak wat aper eik skunk ni???
Aper lgi aktiviti cm selalu lah..tid0rr puyerw......0ppssss...silap kena tukar lah pas ni....Aku x bleh tidor!!!!!Aku kena siap kan byk kerja aku hari ni.....Ok aper eik???


0k i got it already...Firstly,ambik buku pnting aku ctatkan aper yg perlu aku buat...Buat ikut priority dlu...Then pas ctat sumer kerja perlu di buat...Jgn catat jer pndai..Tpi kalau x buat x blh jgk kan!!!!So pas catat,,tgggu aper lgi.....Lakukan jerlah........

Aku bru jer dapat tiket nk blik kmpunbg aku kt penang sok malam...Yahuuuuuu...da be da be d00....Aku nk blik umh aku nk rser cmner skunk ni eik kt kmpung tu..Ader citer panas n org panas x ??Ataupon org yg dlu jgk kerw yang masih murung jerw...kikikiki.......Sok bas aku pkul 7.30 malam...Di jangka kan akan smpai penang dalam pkul 11.30 gitu kot..Itu pon klu dier x bhti byk tmpat lah...Aku x kisah pon dier nk bhnti ker x??Yg pling pnting bagi aku adalah B+A+L+I+K=Balik........

Aku nk blik ni pon bkn just nk blik jerw..Tpi ada sebab knapa aku nk blik...Bnyk mnder aku nk buat biler aku blik nnty..Klu korg nk thu kenapa dan aper bender aku nk buat waktu aku blik nnty...Korg f0llow lah my blog ni tok kterangan selanjutnyer..Cam dalam statement p0lisssss pulak kot.....


P/s:Aku nk berehat lah kt dalam bas nnty..Tpi x boleh nk tit0r mengeruhhh.........nnty pkcik bas tu tgur cek pulakkkkk...

0 comments:

Post a Comment