Pages

Sunday, February 20, 2011

Indah Nya Alam Ciptaan ALLAH

20 hb februari 2011 bersamaan hari ahad...Bgun sahaja trus dgr brung bersiulan ditepi jendela..Sunnguh indah nyer ciptaan ALLAH.Tidak ku sngka selama ini ciptaan di sekeliling aku selama ckup berharga dan bernilai..Cuma kiter jer yg selalu terlupa pada Yg Maha Pencipta nya....Awal2 pagi aku aka Farmi Hisyam dah bermadah dah..ekekekek...

Letih giler lah malam tadi..Mula 2 aku dah pergi makan malam kt kafe kolej aku ni..biasa jerlah makanan.Aku ingatkan nak g makan kt medan selera di depan Jalan Muda Abdul Aziz dekat ngn HKL..Tpi mlas lah plk..jadi makn jerlah kt kfe kolej aku yg aku jemu dah makanan dior.............Order Nasi Goreng Thai..pergh jauh kot makanan aku tu..Dri luar ngara tu..jgn main2 kna naik flight tu...M00d poyos gilerw........

Pas makan sajer aku trus g blik c0nfrrence JAKSA kt kolej aku tu lah...Aper lgi bermulalah sesi berucap dari bkal pemimpin sesi 2010/2011...Macam -macam gosipsssssssss aku dengar..Yang itu kata ini.Yang lagi satu kt yg ini lah....Bosan dah kot aku dgr ttg politik ni...Even aku bukan calon untuk kali ini..Tapi ramai kata aku ni ptut jadi cal0n untuk pilihan raya kampus bagi sesi kali ini...Sorry t0 all my supporters..it doesn't mean that i don't wanna b the leader or p0litician in the campus.But not the rite time....Bl0m dapat hidayah lagi kot nk jadi pemimpin.Dekat sek0lah dah pernah jadi pemimpin banyak doh...Jadi kasilah peluang kt orang di luar sana untuk mn0nj0lkan bakat dier 0rang sumerw........

Saat 2 paling aku suka sekali adalah dimana semua para calon bermanifestolah....Pergh dorg cukup bersemangat waja,gen 2,inspira sumerlah...aper Kaitan nama kreta buatan Malaysia masuk ni....issyyyyyyyyyyy....Aku dah jauh mnyimpang ni....hihihihihiihi.....Setahu aku lah untuk menjadi seorang pemimpin ni adlah paling pnting ko pndai bermadah helah,mnaburkan janji itu ini....Sudah semstinya akn berhasil apabila kamu semua mmberi janji yg bel0m pasti korg sumer akn melaksanakanyaa bukan!!!!Namun begitu,aku menukar pendapat aku sedemikian lorh...Kos malam tdi mmg btul lah dorg semua bakal pemimpin nampk ketulusan dorg sebagai seorg pemimpin.....

0 comments:

Post a Comment