Pages

Friday, February 25, 2011

HUKM pArt 3

Sambungan dari madah aku dan jgak coretan dalam HUKM puyer citer..aku harap ni adlah episod aka part terakhir..Pas aku dan kawan-kawan aku smpai kt lrt kt bandar tun razak...aku dan 2 org kawan aku ni...aku tmanknlah kos dorg ni minah2 belako..s0 kna gentleman lah naik cab ngn dorg..First time,aku naik cab yg pmndu dier adalh akak atau pon makcik lah aku rser lbh ssuai di pnggil...Tiber 2 mak cik tu pon mula celoteh dier bertanyakan kawan aku bernama syidah atau pon ir0n women kiter 0rg pggil dier......ekekkekeke!!!

Pastu aku pon terkejut dri nap aku sbentar kt dalam taxi tu...Mak cik driver teksi tu tyer aku mcm ni "Abg yg kt blakang yg hndsem ni,asal mana plak?"Aku pon terkejut lah dari lamunan aku bru jer nk mulakn pelayaran aku...Hissyyyyyyhh.....P0tong stim ajer mak cik ni...Aku cakap aku ni asal Penang..Dier kter plk kt aku..Muker xcm org mamak pon..Perlu ker klu nk jadi org penang kena berdarah mamak???plik sgguh persepsi tu kot.....

Tapi biler aku ingt balik rmai kot tgur n ckp aku ni hndsem........cam xcayer jerw dorg puji aku cm tu..Aku hrp dorg mndoakn aku agar lbh nmpk hndsem..ihihihiihih......

Dah smpai jer kt HUKM aku rser Ya Allah besaunyo............Mula 2 skli kiter org pergi wad nk jnguk kawan aku yg skit kt Wj5...Tpi bkn waktu melawat lagi.Jadi kiter org p0n mulakan 0perasi kiter sumer mnjelajah PPUKM.Muler tu nk cri kafe..TPi biasalah biler berjalan ngn girl2 ni...kiter org yg llki kna lah follow dorg tkut nnty kna culik plak anak dar0 0rg ni ........

Destinasi kiter yg pertama adalah wad psikiatri..Aku pon plik lah naper kiter sumer nk g sana......Such very wndering....igtkan nk hntr kawan aku yg buat kiter org jadi giler ngn telatah yg sntiasa kasi org gelak jer mmnjang.Sdap jgk lah tgk lluan ker stiap wad di sini..Rasa cm b0leh main -main b0la je lah.......

Abis tgk wad tu,aku dan jani terperasan dan tertenguk,sorg bdak girl ni usyar plik2 jerw....aku pon tgk tkut lah akui di buatnya.......

Pas smpai wktu nk melawat kawan aku kt wad surgeri tu...tgk lah dier yg agak nmpk kurg sihat lah..Tpi aku suker kos dier sntiasa snyum ajerw.......Mmg dier org yg ckup tbah n kuat smgt pon...

Tpat jer pkul 6.30 ptg aku pon smpai lah kolej dalam keadaan yg ltih nk mmpus kot!!!!!!

P/s:Pas ni klu nk kuar g maner2 aku nk rehatkan bdan dlu lah.....pastu bru kuar....

0 comments:

Post a Comment