Pages

Sunday, February 27, 2011

UM kAmpuS k0tA

Pagi ini aku letih kot....Bru jer celik2 mata tgk jam dah pkul 9 pagi dh.....Kelam kabut di buat nyerw bl0m solat sub0h lagi..Jadi jalankan tugas sbg Muslim dlu lah......Aku letih lah semalam.......Letih dgn buat byk kerja.....opppssss.....Jgn korg fkir kerja bukan2 plk lah...kekekeke....

Ok semalam aku pergi UM kmpus kota dekat ngn bank negara aka Jalan Sultan Ismail....Aku x thu lah plak ader UM kampus kota kt kl ni......Aku pergi dgn 4 org kawan perempuan aku..Bkan aweks aku pon dsan bkn jua bkal isteri aku lah...Kiter org adlah kawan baik dalm bidang bisnes kiterw org...Pergh cm hebat jer klu org dgr dan pelik biler kiter org ckap kiter org buat bisnes bukan..But there's n0thing imposibble!!!!

Aku awal -awal pagi dh siap beririon baju dan sluar slack hitam lagi kot....Hummm....Pakai siap bertie hitam lagi aku....Aku tgk kt cermin kalah lagi CEO syarikat aku pkai...hihihihi....Biasalah imej tu pnting bak kata sifu aku dalm bidang bisnes pakaian kiter yg smart menampakkan kiter HEBAT HEYY!!!!!!

Tujuan aku pergi ke UM kampus kota nk berjmpa dgn leader-leader aku yg hebat sumer ni.....Nak menimba ilmu di smping nk charge smula positive power dari dorg sumerw......Mula-mula tu aku malu sbnyerw nk pergi berjmpa dorg...Al maklumlah aku ni bru jer lagi...dan masih blom ader paper perkembangn nk kasi thu dorg..Jadi aku malulah..Tpi aku rasa aku x ptut buat cmtu lah..Kos leader2 aku xpernah mrah pon..Bahkan dorg snntiasa kasi kata smgt kat aku...Bersyukur sgt ngn layanan dorg melayan aku sbg ahli kluarga dorg sndiri..Akhirnya aku berjaya mdapat apa yang aku nak lah......Alhmdullilah stelah mdgr aper yg leader2 aku cakap..Mulai hari ini 27/2/2011..aku beriktikad aku akn lakukan yg terbaik untuk bisnes aku ni..Agar lebih berjaya..Dan BMw 5 Series akan aku pakai dalam msa 1 thun dari skrg....

P/s:Keletihan ini mmberikan ganjaran sebenarnya kt aku pada masa akan datang.....HEBAT   HEYY!!!!!!!

0 comments:

Post a Comment