Pages

Wednesday, February 23, 2011

MiNgGu Mer0ngeng.....

Assalamualaikukm,dan selamat sejahatera serta selamat pagi...Meronggeng adalah satu perkataan yang sinonim bagi orang yang suka melepak dan pergi ke sana sini..Pada minggu ini, aku dan juga teman -temanku,sudah masak dengan sikap kami semua masing-masing yg ckup meronggeng..Ekeke!Bior pon lotih loh org ngori 9 ckap,tpi kami semua snantiasa bersemngat dalm bdg kerongengan ni...Truk lah aku ni kan....


Lpas 1 aktivit ini,aktivit lain plk kiter org buat kot,Dri makan ker minum,dari minum ker shopping,dari shopping ke perkara yg lain...Aku pon x thu kiter org ni dah GENIUS dh kerw???kerja kiter org dtg kt universiti ni untuk belajar.Tpi apakan daya umpama mcam kna Culture Shock lah katakan...Hisyyyy.......

Biler masa kite org nak belajar pon aku x thu..Last sem dah lah pointer xbrapa ok..Tpi bleh plk eik kiter org sumer endah x endah jerw........Bajer pndailah katakan,even sbnyer x pandai pon lgsung aka kurang bijak bkn BODOH......Aku rasa smpai hjung mggu ni jerw aku nk meronggengkan diri aku ni..Selepas ini,aku nk sttlekan sumer kerja rumah,organisasi aku itu ini lah.....Hihihihiii......

A'haaaaaaaa......Aku x thu lah apasal lah rmai sangt skrg ni ambk aku sbg pemegang jawatan tertinggi dekat dalam universiti dan kolej aku..Aku ni HEBAT SANGAT ker?????M00d plak diri aku ni nk mngembang di bhagian tutttttttt..........

Dalam bidang kepimpinan ni,,aku pernah pgang mcm 2 jawatan dh pon....Aku x nak lah nnty org kata aku ni giler kuasa plakkan....Tetapi nk buat cm ner dh org lantik aku jadi ni..Aku rasa aku ni masih blom matang dalm mmbhgikan masa untuk blajar,bergyming,bisnes aku lagi,kerja umh tu x pyh ckp lah,,berlambak klah mnggunung kot..Gunung Kinabalu pon x sehebat atau stinggi aku puyer kerja rumah...Mamposlah aku klu fmily aku thu aku ni seorang pemalas kt uni aku ni.....

P/s:Aku perlu menghijrahkan diri ku sebelum terlambat.Kalau tidak punah ranah lah dunia kang........

0 comments:

Post a Comment