Pages

Thursday, February 24, 2011

HUKM

Awal-awal pagi aku pon bersemangat nk berblog kjap..Tpi aku tunggu jgk dri hari ke hari aku tgk blog aku ni cm xder ssper p0n yg berminat nk tgk aka f0llow....Sedih kot..tpi xperlah nnty pasty rmai jgk akn fll0w bl0g aku yg tercinta ini...

Pergh malam semalam aku letih mmg thap dewa sungguh kot..Xthu nk ckap cmner lgi..yg penting aku memang letih sesangt...hummm.....Tpi xderlah awal sngt pon aku tidor,aderlah jgk dlam pkul 12 lbh gitu.....hihiihih.....
Macm 2 kot berlaku kt aku klmarin...Bkan berlku  lah ,tpi aku n kawan2 yg melakukannyer..Ting tong ting tong plak paler aku awal 2 pagi ni..Al maklumlah,Xmakn apa-apa lagi pon...perut aku tgh dok bercengkerama dalm snyap....
Aku ader klas dri pagi smpai tghari kot klmarin...Tpi g klas cm xg klas jerw..Bknnyer aperw.....aku ni xget ready pon sbelum klas so mmg x phm lah aper lecturer ckp kt depan kuliah...hiihihih...Abis sajer kelas aku n the geng pon mulakan aktiviti kiter 0rg yg pling sin0nim iaitu Meronggeng bersama sampai ke petang....
Destinasi meronggeng kiter org dalah HUKM/PPUKM.

Kiter org pergi PPUKM bkn tuk mbeli belah,bkn nk bljor jgk pon kos kt tmpt situ adlah tuk kawan-kawan aku yg ambk perubatan ataupon medic lah katakan....Tapi kiter org sumer g melawat s0rg minah ni 1 kos ngn kiter org kt UKMKL..Kiter org sumer ambk kos Sains Pemakanan aka NUTRITION......aper mnderlah ttgkos ni kan.Pasti rmai tertayer bukan!!!!Xper 2 nnty aku akn trangkan kt korg sumer aper kaitan kos aku ni dgn msa depan kiter bersama...hihihih...tiber2 aku ni boleh berfalsafah.......

Kiter kmbli smula ke agenda kita yang sbnyerw.....Kiter org g melawat kiter org yg bru lpas habis operation last week on monday rite!!dier dibedah kerna untuk mmbuang tumour dekat badan dier....Dier ni bdak girl lah.....dier ni mmg se0rang yang alim,baik giler kot...Kesian kot biler tgk dier terbaring kt atas katil di HUKM tu......aku dan team ronggeng aku tgk kawan aku ni kt wad WJ5..wad surgeri ......kawan aku yang kna bedah ni pon timerlah kdtgn kami dgn penuh syuman yg cukup memuaskan hati kiter org sumerw...Al maklumlah sllunya org  sakit ni muker dier msam n murung jerw..Tpi kawan aku yg sakit ni x pon.Bahkan dier siap cakap lagi kt kiter org..Pas ni korg dtg lah sllu n smpat lgi dier sakat aku,"Am ko datang lah sllu kt HUKM ni,ramai kot miss Nurse yg masih berstatus bujang n available lah katakan"Pergh tiber2 ajer smgat aku sbg lelaki p0n mula berkobar-kobar agar dpt si gadis jelita yg mcm nurse kt HUKM.....Aipppppp...Jgn igt aku ni jadi Jantan aka lelaki yang rakus dan dahagakan perempuan gitu jerw.hihihihi.....

Ader byk lgi kot crite pasal HUKM ni..Tapi aku akn smbung pda Episod 2..Hokey papai kawan2 sumerw..Ciaooooooooooooooo.............

P/s:Kepada kawan aku yang ada dekat wad J5,am dan kengkawan lain harap ko cpt smbuh dan boleh belajar bersama kiter org sampai kiter grade nnty k.......Kuatkan semangat anda....

0 comments:

Post a Comment