Pages

Saturday, February 19, 2011

Pagi yg indah

Hmmmmmmmmmmmmm....Awal lah jgk aku bgun pgi ni...ader sbab yg mngejutkan aku pagi ini..hihihi...Aku dpt mimpi khusyuk kot mlm.Ahhhhhhhhhhh.....Sedap giler lah mimpi..aik2 x.....korg jagn pkir mmpi bkn 2 plk..ni bkn mmpi 18 SX pon..ni jnis umum puyerw..ekekeke....
Letih kot mlm tdi,g perjmpaan tok politik universiti ni.aku bosan sbnyerw ngn politik ni...hati 2 lah am aka dri aku sndri,dgn apa yg aku ckp.nnty kna BANG BANG B00M plk...bak kata pepatah,kerna pulut santan binasa,kerna mulut pulut habis dimakan..hihihi...
Byk mnder nk aku cerita psal mnder politik ni.tpi mlaslah kos aku dlm bdg kpimpinan ni dah mula dri sk0lah rndah lgi kot..S0 aku dah lama pon thu mnder ni sumerw....Pergh skrg ni berat badan aku smkin trun lagi lah..Aku sbnyerw dh rmai tgur kata aku ni krus dh..Btul kerw!!!!!!!!!!Yg pliknyer dorg x suker aku yg kurus dorg nk aku aka am CHUBBY  yg dlu lah.cmner ni ??????
Bukan senang kot aku nk kuruskan bdan aku ni..byk mnder aku lalui kot...makan sdikt jerw..malam lgsung  x makan..terpaksa bertahan lapoooooooooooor oooooooooooo.....Kawan 2 aku ckp hidup aku cm x mnusia yg normal dah @ pon di pggil ABNORMAL...Wekekekeke......Skrg ni aku mmg x ksah org nk ckp paper pon...The most important thing is the best ways to achieve smthing must cmes along wth the str0ng determinati0n...pergh speaking plk aku ni...Huuuuuuuuu.....ok lah aku nk g bekfrst dlu lah....


P/s:Kepimpinan adalah tunjang paling penting dalam pemerintahan..Dan paling penting adalah rakyat adalah akar bagi si pemimpin..Huaaaaaaaaaaaaa...aku bermadah kot.....

0 comments:

Post a Comment