Pages

Sunday, February 27, 2011

Pening paler atau buat-buat pening palerw

Entri aku kali ni pnjng skit ayat dier...Pening paler atau buat-buat pening palerw...hihihii.....Bkan aper aku hari ni nak kater pening paler sgt tu xjgk lah..Tpi aku skunk ni tgh dok pkir byk benda smpai kepala otak aku pon celaru sana sini..Itu yg aku xsukertu...Isyy..........

Aku pon x tahu kenapa lah sejak 2 menjak ni aku bnyk ssguh perkara nak dipikirkan..Pas satu hal,hal lain plak datang nyerw..Cber lah kalau maslah itu dtang cm aweks kan!!!pasti aku bersemangat tok hadapi masalah tu..Tapi ini aweks pon aku xder..Cm maner aku nk hadapi maslah tu...ekekekke....

But aku xkan mengalah puyerw..Aku rmai kawan-kawan aku yg support aku dri belakang sebenarnya..Even aku dah x da parents lagi..Tidak bermakna aku akan mnjadi insan yang lemah dan tidak berdaya langsung.Bukan!!!!!Tiada msalah yang tiada jalan penyelesaian kecuali org yang hanya pndai mcari maslah dan biarkan sahaja maslah yg mmbelenggu nya dan tidak mnguasai masalah tersebut..


Aku ni mcm gelaran orang aka makhluk Allah kt muka bumi ni kasi panggilah kat aku...Ader yang pnggil aku ni d0kt0r cinta,Nasihat pemakanan,Fashion n financial cnsultant pon...hihihihi..hurmmmmmm,....ada -ada ja bha korg ni...Aku pon harap aku akn bekerja dalam pelbagai bidang 1 day nnty..


P/s:Jadi selepas ini kalau ader sesaper nk mntk nasihat dan pndagn dari aku fll0w lah bl0g aku ni dan jgn lupa add aku kat fb aku.OKay !!!!!!!!!!!!

1 comments:

einaa_akemi said...

bakal jutawan...soon...

Post a Comment